Hľadať    FAQ

Obsah fóra » Dom a záhrada

Stránka 37 z 43 [ Príspevkov: 430 ] Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 43  Ďalší

Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: Krbová vložka na bungalov
 Poslať Napísal: 17 Jan 2019, 19:08 

Budeme mať bungalov, po pravde musím povedať, že si to neviem predstaviť akoby boli prieduchy, ale možno krbár by to vedel nejako vymyslieť ako to spraviť neviem.
Osobne som otvorený všetkým možnostiam a dám si rád poradiť, lebo po pravde som v tomto úplný amatér :)

Poslať Napísal: 18 Jan 2019, 08:34 

Možnosti dnes je habadej. Len ako si aj sám napísal, bude lepšie, keď to necháš na odborníkov.
Keď sa poradíš s niekým od fachu aby si vedel, mal predstavu, že ako to riešiť. Dôležité je to aby krb bol schopný vykúriť všetko, všetky miestnosti v dome, keď proste prídeš domov a zakúriš aby si nemusel po hodine riešiť, prečo v jednej izbe je zima a v inej je horúco, chápeš :)

Poslať Napísal: 21 Jan 2019, 07:22 

Prieduchy sa rozumne dajú aj v bungalove dať, usporiadať, len si to tiež vyžaduje istú prax aby to bolo vyriešené dobre, prakticky. Lebo keď to nebude rozumne urobené tak niekde bude chladno a niekde naopak viac teplo a myslím, že tebe týmto čo píšeš ide práve o to aby to teplo bolo rozložené optimálne nie?

Poslať Napísal: 22 Jan 2019, 07:23 

Len ako je to s krbármi? Mám si nejakého nájsť a s ním si dohodnúť akoby konzultáciu? Tú si potom zaplatím alebo jak to chodí?
Nemám o tom predstavu, tak ak by ste mi mohli niečo bližšie o tom zvestovať by som sa celkom aj potešil ;)

Poslať Napísal: 22 Jan 2019, 08:30 

Kludne chod pozriet aj rozne predajne s krbmi a tam sa informuj.

Alebo ozaj si najdi krbara a dohodni si s nim stretnutie. Ze by si chcel sa poradit, informovat ohladne stavby krbov, co vsetko to obnasa a ako je vhodne postupovat.
Myslim, ze nebude mat ziadny krbar problem ti poradit a vysvetlit tieto veci, prave naopak ;)

Poslať Napísal: 23 Jan 2019, 07:36