Hľadať    FAQ

Obsah fóra » Dom a záhrada

Stránka 15 z 16 [ Príspevkov: 156 ] Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Ďalší

Autor Správa
 Poslať Napísal: 01 Mar 2022, 08:25 

teodor majtlan hej presne suhlasim, my ju tiez mame. a co sa tyka farby, tak aka konkretne, reku ci sme sa aj v tomto zhodli :D
lajos555 tak ako jasne, berie sa do uvahy aj to, preto ak si nejaku vyberies, je lepsie si dat spravit ako vizualizaciu tak aj predbezne rozpocet, kolko by ta to vyslo vsetko.

Poslať Napísal: 09 Mar 2022, 08:46 

Lajoš555 tak zrejme by si sa stretol s rôznymi názormi ohľadom strešnej krytiny či už z pohľadu kvality, ceny, údržby a podobne. Ale osobne som aj ja za názor, že škridla je najlepšia voľba. To máš istotu na niekoľko dekád rokov, že všetko bude ok. No a čo si spomenul sklon, toto by som riešil s odborníkmi, že čo by bolo najvhodnejšie zvoliť :)

Poslať Napísal: 17 Mar 2022, 07:56 

Timo a aku konkretnu skridlu? Ci to je jedno? Lebo asi co sa tyka kvality to by mohli alebo mali byt priblizne rovnake, ci sa mylim? Ale je pravda, to som aj ja pocul, ze vydrzi dekady a co sa tyka udrzby, to tiez nie je narocne sa starat.

Poslať Napísal: 18 Mar 2022, 09:00 

Boihuš tak nie je to úplne jedno lebo máš aj napríklad pálené škridle a to ti už je kvalitka riadna. Takže to keď tak si pozisťuj poriadne, aby si si dal takú, ktorá ti fakt dlho vydrží :) Hej presne ako píšeš, že to vydrží a teda aj podľa farby ak si vyberieš tak by mala byť aj farebne stála :)

Poslať Napísal: 21 Mar 2022, 09:53 

Timo hej to máš asi pravdu, len teraz sa podľa mňa ľudia dajú rýchlo ovplyvniť či už kvôli cene alebo nejakej nenáročnosti ale presne potom čo tá kvalita. A teda akú škridlu by som podľa teba mohol riešiť? Veď hádam sa dá spraviť nezáväzne aj cenová ponuka či?

Poslať Napísal: 23 Mar 2022, 07:41