Hľadať    FAQ

Obsah fóra » Pred stavbou

Stránka 35 z 36 [ Príspevkov: 355 ] Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Ďalší

Autor Správa
 Poslať Napísal: 30 Jún 2022, 08:45 

Sympl no a ty teda máš aspoň nejakú predstavu, čo sa týka materiálu, že aký by si použil - z čoho by si teda staval? Lebo ako nie je náročné vybrať, materiálu je podľa mňa dosť, skôr sa teda zamerať na kvalitu a teda na to, že či aj zatepľovať alebo nie atď.

Poslať Napísal: 01 Júl 2022, 06:49 

sympl hlavne vela trpezlivost :D lebo stavat dom nie je sranda, a to este len zistit pri rieseni projektu, ked ti do toho bude mat stale kto co povedat hlavne z rodiny :D

Poslať Napísal: 01 Júl 2022, 08:07 

Tak super :D Trpezlivosť no neviem zrovna či to mám :D A teda ok ak neviem presne a som laik tak aký materiál? Som zachytil že sa tu vo veľkom riešila tehla - to znamená že hocijaká by bola ok?

Poslať Napísal: 04 Júl 2022, 05:12 

sympl tak su ludia s roznymi nazormi co sa materialov tyka a tazko povedat ci je to ovplyvnene aj cenou. ked som staval ja, tak som si zvolil Porotherm palenu tehlu a to je proste top, aj co sa tyka kvality a inych vlastnosti takze tak. ale tiez som si zistoval nejake informacie, to je asi take bezne ked chces stavat, nech mas prehlad. ale za mna netreba vyberat to najlacnejsie hned na trhu len aby bolo. investovat do kvality ako prave pri tehle, si myslim, ze to sa oplati.

Poslať Napísal: 04 Júl 2022, 06:50 

Sympl no presne ako zase hocijaka asi nie, i ked viem ze je ich vela na trhu, to si treba nie ze nastudovat ale mat aspon ako taky prehlad, ze do ktorej by si isiel. No a teda to si rozhodnuty hej? Ze to bude tehla?

Poslať Napísal: 07 Júl 2022, 06:19